Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a Instagram, Facebook i Twitter - Aula Virtual
· Quan? Del 12 al 14 de febrer de 2024
· Hora? De 16:00h a 18:00h
A xarxes socials no n'hi ha prou amb tenir-hi presència. Hi hem de publicar continguts adequats a cada xarxa i, a més, que tinguin valor afegit per als usuaris. Hem de fer-ho periòdicament, tenint cura immediatament del feedback que ens fan arribar els seguidors i procurant que el nostre discurs sigui positiu, creï confiança, potenciï la nostra reputació digital, redirigeixi usuaris cap al nostre web i, al final, es converteixi en vendes.
Objectius
- Entendre la importància de la creació de continguts a xarxes socials
- Analitzar les particularitats dels formats de continguts de les xarxes més utilitzades.
- Prendre consciència dels algorismes que fa servir cada xarxa per destacar-hi continguts.
- Veure recursos que es poden utilitzar per als continguts a xarxes
- Aprendre com planificar continguts i analitzar-los a posteriori.
Temari
1. La importància dels continguts a xarxes. Principis bàsics
- La influència en la reputació i en el SEO
- Particularitats de cada xarxa. Algorismes per destacar continguts
- Formats principals.
- Continguts més adequats i adaptació.
- Freqüència de publicació.
- Calendarització i recursos
- Errades habituals
2. Creació dels continguts
- Eines útils
- Exercici pràctic de publicació a diverses xarxes
3. I a posteriori?
- Feedback . Audiències
Horaris
dl. 12/02/24 (16:00-18:00h)
dt. 13/02/23 (16:00-18:00h)
dc. 14/02/23 (16:00-18:00h)
- Durada: 3 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació